چشم انتظار باران (منتظران ظهور)
لحظه لحظه بوى ظهور مى آید / عطر ناب گل حضور مى آید سبز مردى از قبیله عشق / ساده و سبز و صبور مى آید . . .

 این مستند شامل خاطرات مقام معظم رهبری از بازداشت سال 1353 در زندان کمیته مشترک ضدخرابکاری است که در بازدید معظم له از موزه عبرت در سال 1384 مطرح شده است

 
 
 

 





نوشته شده در تاريخ دو شنبه 2 آبان 1390 توسط محمد سلیم آبادی فراهانی

 

 

مجموعه تصویری مناجات با امام زمان (عج) - ناله های فراق

 
 

 

 




ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 2 آبان 1390 توسط محمد سلیم آبادی فراهانی

 





نوشته شده در تاريخ یک شنبه 1 آبان 1390 توسط محمد سلیم آبادی فراهانی

دانلود نسخه جدید نرم افزار قرآنی برای گوشی های موبایل Quran v3.03 S60v3 v5 : سایت تخصصی موبایل و نرم افزار اسلامی اینبار نسخه جدید نرم افزار قرآنی موبایل Quran v3.03 S60v3 v5 را اماده کرده است . نسخه جدید از نرم افزار قرآن بنام برای گوشی های موبایل سری ۶۰ ورژن ۳ و ۵ منتشر شده است. از امکانات این نرم افزار می توان به  جستجوی آیات و سوره ها ، قابلیتBookmark کردن ، گوش دادن به ایات قران با صوت الحذیفی و… اشاره کرد.برای دانلود نسخه جدید نرم افزار قرآنی برای گوشی های موبایل ازادامه مطلب برای دانلود استفاده کنید




ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 30 مهر 1390 توسط حامد سلم آبادی

 

نرم افزار مذهبی نهج البلاغه موضوعی موبایل برای جاوا و سیستم عامل آندروید : سایت تخصصی نرم افزار مذهبی موبایل و رایانه اینبار نرم افزار مذهبی نهج البلاغه موضوعی موبایل را با دو فرمت جاوا و اندروید در اختیار کاربران عزیز قرار داده است . این نرم افزار موبایل باهدف معرفی و آشنائی وسهولت دسترسی به مضامین بلند نهج البلاغه  وکاربردی کردن آن در سوژه های سخن و…تهیه و تدوین شده است.کتابخانه دیجیتالی شامل : نهج البلاغه موضوعی : اصول دین ، عدل و عدالت ، نبوت ، امامت ، معاد ، فروع دین ، روزه ، زکات ، حج ، جهاد ، امر به معروف و نهى از منکر ، توصیف دنیا ، وصف دنیا و دنیاطلبان ، عبادت ، انجام فریضه و عبادت خداوندى ، قرآن ، توبه ، دعا ، شرافت کارکردن ، فضایل اخلاقى ، صبر و بردبارى ، قناعت ، تقوا ، شک و یقین ، حلال و حرام خداوندى ، حیثیت و آبرو ، عزت ، عفت ، زبان و گفتار ، گذشت ، غیرت ، اعتدال و میانه روى ، اراده و پایدارى ، فضیلت مشورت ، آداب معاشرت ، خوشبختى و سعادت ، بخشش و سخاوت ، تواضع ، تجلى دل ، رذایل اخلاقى ، ناتوان و ناتوانى ، بیمارى ، آرزو ، متفرقات و غیره .. برای دانلود نرم افزار مذهبی نهج البلاغه موضوعی موبایل ازادامه مطلب دانلود کنید

 




ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 30 مهر 1390 توسط حامد سلم آبادی

 

 

همه ما شیطان را به عنوان موجودی می ‌شناسیم که پیوسته انسان را در زندگی وسوسه کرده و او را به تمایلات نفسانی و شهوات می‌کشاند. حال این تمایلات در برخی ضعیف‌تر و در برخی‌دیگر قوی‌تر است.
از نظر منطق قرآن کریم هم شیطان یکی از مخلوقات متمرد خداوند متعال است که به سبب معصیت، از درگاه رحمت الهی رانده شد و قسم یاد کرد که تا قیامت بندگان خدا را فریب دهد.
با این اوصاف، شکی نیست که ما پیوسته در معرض وسوسه‌های شیطانی هستیم. حال سوال اینجاست که برای جلوگیری از نفوذ و راهیابی شیطان به وجودمان و به زندگی دنیوی‌مان چه باید بکنیم.

*جلوگیری از نفوذ شیطان

اولین راه بستن نفوذ شیطان، اخلاص است.


مخلَص، یعنی کسی که خداوند او را پاک کرده باشد.


کلمه مخلصین به فتح لام، هشت بار در قرآن آمده است.


خداوند در سوره ص از زبان شیطان می‌فرماید:

قالَ فَبِعِزَّتِکَ لَأُغْوِیَنَّهُمْ أَجْمَعینَ (۸۲) إِلاَّ عِبادَکَ مِنْهُمُ الْمُخْلَصینَ

(۸۳)


ابلیس گفت: «به عزّتت سوگند، همه آنان را گمراه خواهم کرد مگر بندگان خالص تو را!»


در سوره مریم آیه ۵۱ می‌فرماید:

وَ اذْکُرْ فِی الْکِتابِ مُوسى‏ إِنَّهُ کانَ مُخْلَصاً وَ کانَ رَسُولاً نَبِیًّا

؛‌ و در این کتاب (آسمانى) از موسى یاد کن، که او مخلص بود، و رسول و پیامبرى والا مقام.




ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 30 مهر 1390 توسط حامد سلم آبادی




ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ جمعه 29 مهر 1390 توسط محمد سلیم آبادی فراهانی

 






نوشته شده در تاريخ جمعه 29 مهر 1390 توسط محمد سلیم آبادی فراهانی

 

او را بهتر بشناسيم:

مرتضي مطهري در سيزدهم بهمن‌ماه سال 1298 هجري شمسي در خانواده اي مذهبي در شهر فريمان خراسان ديده به جهان گشود. پس از گذراندن دروس مكتبي، وارد حوزه علميه مشهد شد. مدت‌ها بعد نيز وارد حوزه علميه قم شد و از محضر بزرگان و نام‌آوران حوزه علميه قم به ويژه حضرات آيات بروجردي، حضرت امام خميني، علامه سيدمحمدحسين طباطبايي، حاج‌ميرزا علي‌آقا شيرازي، محمد حجت، سيدمحمد محقق داماد و... بهره‌ها برد.

استاد مطهري به دليل آگاهي كامل از مسايل فرهنگي و اجتماعي و نيز مقتضيات زمانه خود بي‌گمان از محدود شيعيان بيدار اوايل انقلاب محسوب مي‌شد كه قلم و انديشه‌اش را به عنوان سلاحي در جهت دفاع از اسلام ناب محمدي عليه تمامي دگرانديشان و منافق پيشگان به كار برد. و معتقد بود كه بشر امروزي براي رهانيدن خود از گرداب بي‌هويتي وادادگي‌هاي فرهنگي، اجتماعي و سياسي بايد با معارف ناب اسلام آشنا شود. از همين رو كه دغدغه‌ اول و آخرش عمل به دستورات اسلام در سطح جامعه بود پس از پيروزي انقلاب اسلامي همدوش با ساير انقلابيون در تبعيت از رهبر و مراد خويش، امام خميني (ره) در مجاهدتي خستگي‌ناپذير بود تا آنكه در دوازدهم ارديبهشت‌ماه سال 1358 توسط منافقان كوردل و نهروانيان زمانه خون پاكش را در اين مسير نوراني فداي انقلاب و راه امام و شهيدان كرد تا اين روز به عنوان روز معلم نامگذاري شود. عنوان مقدس معلمي برگرفته از اوصاف خداوند متعال است. قرآن كريم مي‌فرمايد: «علم‌الانسان ما لم يعلم» خداوند متعال به انسان آنچه را نمي‌دانست ياد داد.(علق-5)

 




ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ 27 مهر 1390 توسط

جاده مانده است و من و این سر باقی مانده

رمقی نیست در این پیکر باقی مانده

نخلهابی سر و شط از گل و باران خالی

هیچ کس نیست در این سنگر باقی مانده

تویی آن آتش سوزنده خاموش شده

منم این سردی خاکستر باقی مانده

گر چه دست و دل و چشمم همه آوار شده

باز شرمنده ام از این سر باقی مانده

روز و شب گرم عزاداری شب بوهایم

من و این باغچه ی پر پر باقی مانده

پیشکش باد به یکرنگی ات ای مرد ترین

آخرین بیت این دفتر باقی مانده

تا ابد مرد ترین باش و علمدار بمان

با تو ام ای یل نام آور باقی مانده 

 

شهید محمود سلیم آبادی 





نوشته شده در تاريخ یک شنبه 24 مهر 1390 توسط محمد سلیم آبادی فراهانی

طراحي قالب مذهبي
By salimhost & cluphost